Termál Camping Lipót 2023 – opäť parádna kempovačka

7 augusta, 2023

Krátky fotoreport z tohtoročnej stanovačky.

Minuloročná testovacia kempovačka v Lipóte dopadla výborne. Snažili sme sa aj tento rok nájsť si pár dní v prázdninovom kalendári tak, aby sme si to mohli zopakovať. Najväčším otáznikom pri stanovačke je vždy počasie. Keď je veľmi teplo, nie je to bohviečo a keď je chladno, alebo nebodaj prší, je to ešte horšie.

Podarilo sa nám to trafiť úplne presne. V nedeľu do popoludnia hlásili prehánky a búrky, potom už na zvyšok dňa pekné a teplé počasie. Na pondelok bola predpoveď úplne ideálna, pekne a teplo. No a na posledný deň utorok, malo byť doobeda pekne a potom sa to malo celé pokaziť na dosť dlhú dobu. Vlastne škaredo, chladno a daždivo je odvtedy nonstop už skoro celý týždeň odkedy sme sa vrátili domov.

Online rezerváciu miesta v kempe sme si nechali takmer na poslednú chvíľu, až do sobotného večera sme neboli na 100% rozhodnutí, či vôbec vyrazíme. Večer o ôsmej sme si povedali, že ok ideme do toho, predpoveď počasia bola už niekoľko dní stabilná a nemenila sa. Kontroloval som to pre istotu na viacerých weboch a de facto to vyzeralo všade rovnako.
Vyklikal som rezerváciu a zaplatili sme 50% ceny. Ešte šťastie, že ma osvietilo a spravil som si print screen obrazovky s číslom rezervácie, nakoľko žiadne potvrdenie o rezervácii mi dodnes do mailu nedošlo.

Poučení z minuloročného balenia (auto plné na prasknutie), sme dokúpili truhlu na strechu a tak bolo balenie tento rok oveľa jednoduchšie a bez problémov sme všetko potrebné naládovali do auta.
Dokonca miesto spacákov sme si do stanu na spanie zobrali normálne periny s vankúšmi 🙂

Z domu sme pohodlne vyrazili o pol jednej poobede, po niečo vyše hodine sme parkovali pred recepciou kempu v Lipóte. Na dverách k recepcii oznam, že sú plní a prijímajú len tých čo majú online rezerváciu. Fúú hovoríme si, aké šťastie máme, že sme si to večer vyklikali.
Po vkročení dnu ďalšie prekvapko, dlhý rad kemperov, ktorí rovnako ako my čakali na check-in. Obaja pracovníci recepcie tak boli plne zamestnaní.

Po asi 20 minútach sme došli na rad a samozrejme po nás chceli číslo rezervácie. Ešte dobre, že som mal ten print screen. Stačilo ho ukázať a všetko ok, našli nás v systéme.
Dostali sme náramky a hodinky na ruky, ktorými sa otvárajú bráničky medzi kempom a akvaparkom a hotovo, mohli sme ísť.

Asi vďaka nevľúdnemu a daždivému nedeľnému dopoludniu, to v kempe vôbec nevyzeralo tak tragicky ako hlásal oznam na dverách, resp. naznačovalo množstvo ľudí, ktorí sa s nami (a po nás) došli ubytovať.
V starej a pekne stromami zatienenej časti kempu bola kopa voľných miest, jedno lepšie ako druhé. V novej časti kempu, kde sú stromčeky ešte mladé a nie je tam až toľko tieňa, bolo voľných miest tiež dosť veľa.

Rovnako ako pred rokom, vybrali sme si parcelu v starej a tienistej časti kempu, neďaleko miesta ktoré sme mali prvý krát. Keďže bolo po daždi, bolo dosť mokro, ale na parcele ktorú sme si vybrali, bolo krásne suché a veľké miesto. Evidentne miesto tesne pred nami niekto opustil a ostalo to tam suché.

Podľa predpovede počasia sa blížila búrka a tak sme kopli do vrtule. Rýchlo sme rozbalili stan a len čo sme ho postavili a zatĺkli pár kolíkov, spustil sa na pol hodinu lejak ako sviňa. Ako rýchlo prišiel, aj odišiel. Vyšlo slnko a bez problémov sme dokončili stan. Rodinka sa prezliekla do plaviek a poslal som ich do akvaparku. Ja som pri popíjaní pivečka v kľude dokončil vybaľovanie, poskladal nábytok a urobil kávičku.

Hotovo

S kávou som sa presunul do akvaparku a našiel Katku. Posedeli sme a sledovali deti ako si užívali prázdny akvapark. Vďaka počasiu to evidentne väčšina návštevníkov zabalila a tak sme to mali vlastne skoro celé iba pre seba. Začiatok na jednotku.

Deti si to naozaj skvelo užili skoro až do záverečnej, my s Katkou sme do vody nešli, nejako sa nám nechcelo.

Na večeru sme si urobili toasty a keďže sme boli dosť unavení, okolo desiatej sme už zaľahli.
Deti aj Katka spali veľmi dobre. Ja klasicky prvú noc v stane veľmi spať neviem, dosť som sa prehadzoval. Niečo som však pospal aj ja nakoniec.

V pondelok ráno sme sa zobudili do krásneho dňa. Párky na raňajky, kávička a šup všetci krém, plavky a do akvaparku. V pracovný deň ráno tam bolo opäť veľmi málo ľudí, takže veľká pohoda.
Obed sme sme si dali v reštaurácii čo je v akvaparku. Tánička palacinky s nutelou a my ostatní rezeň s hranolkami. Poobede šlofík v stane asi do tretej, kávička a späť k bazénom až do pol siedmej do večera.
Ja som okolo pol štvrtej trochu polietal s dronom.

Na večeru si deti vyprosili vifonku 🙂 Katka si dala sáčkové thajské rezance a ja kura na paprike, celkom to bolo ok.
Po večeri sme sa išli prejsť najprv iba my s Katkou a potom sme vyhnali aj deti nech sa idú prebehnúť po kempe. Nasmerovali sme ich do herne, kde nejakú chvíľu strávili a pohrali sa.
Po desiatej sme sa opäť všetci uložili. Spalo sa mi oveľa lepšie ako prvú noc.

Na raňajky sme dojedli chlieb, salám, syr a zeleninu. Balenie sme si pekne rozdelili a o desiatej sme boli naložení a pripravení k odchodu. Deti ešte stihli otestovať nové ihrisko čo je v akvaparku.

Na recepcii sme doplatili zvyšok účtu a rozlúčili sa. Rovnako ako pred rokom, aj tentoraz sme pred definitívnym odchodom skočili do Lipóti Pékség. Katka si s deťmi dali koláčik a na domov sme si zobrali ich retro rožky, stále vynikajúce.

Predpoveď počasia opäť nesklamala, už cestou domov sa na nás hnali mraky a začínalo mrholiť.
Za Ivankou pri Dunaji Katka telefonicky objednala rodinnú pizzu v Tomiho obľúbenej seneckej pizzérii. Kým sme tam dorazili, stihli ju upiecť a akurát ju balili do krabice.
Doma sme parkovali presne o dvanástej, začalo pršať a my sme si už pochutnávali na výbornej pizzi.

Všetko tak opäť raz klaplo. Bolo výborne a určite sa tam budeme chcieť vrátiť aj po tretí krát.
S Katkou sme sa zhodli, že ani nejdeme testovať iné kempy. Lipót nám vyhovuje vo všetkom. Spojenie kempu s výborným akvaparkom je jednoducho skvelé.
Ak bude do 30 °C, stan rozložíme v novej časti kde je tieňa menej. Ak bude predpoveď počasia hlásiť vysoké teploty nad 30 °C, stan si postavíme v starej zatienenej časti. To bude asi jediná zmena oproti prvým dvom stanovačkám.

Na záver krátke videjko čo som zosmolil zo záberov z dronu:

Je to tam naozaj parádne